Telefonická a emailová zákaznícka podpora pre Vašu spoločnosť
Prehľad
Popis
Zaberá Vám veľa času riešenie otázok klientov? Potrebujete mať po ruke človeka, ktorý vie odpovedať profesionálne na e-maily a vyriešiť telefonáty?
Rada Vám pomôžem s telefonovaním, roztriedením e-mailov podľa dôležitosti a odpovedaním na e-maily, tak, aby Vaši zákazníci dostali relevantné odpovede v čo najkratšom čase.
V zákazníckej podpore mám vyše 13 rokov skúseností, rada sa učím nové veci. Telefonáty a e-maily riešim personifikovane a profesionálne.
Ak máte záujem o moje služby, tak ma neváhajte kontaktovať a rada si s Vami prejdem Vaše požiadavky a nájdeme spolu vhodné riešenie. Cena 240 Eur je za 10hod./mesačne, ale poskytujem aj balíčky služieb a vieme sa dohodnúť na najlepšej alternatíve pre Vašu spoločnosť.
Inštrukcie
Pred objednaním služby mi prosím napíšte správu, aby sme vedeli skonzultovať čo presne potrebujete.
Budem od Vás potrebovať:
Teším sa na spoluprácu!
O predajcovi
Volám sa Beatric. Mám vysokoškolské vzdelanie a som typ človeka, ktorý sa rád a neustále vzdeláva. V apríli 2024 som úspešne dokončila štúdium na Digitálnej Univerzite. Po 16 rokoch práce pre IT spoločnosť som sa rozhodla pracovať ako virtuálna asistentka. Pomáham spoločnostiam dosiahnuť ich podnikateľské ciele pomocou správy sociálnych sietí a cielenou reklamou. Okrem toho poskytujem aj zákaznícku podporu, administratívne a marketingové služby. Svoju prácu vykonávam profesionálne a zodpovedne. Úlohy spracúvam na dohodnutý termín. S klientmi sa snažím budovať vzťah založený na vzájomnej dôvere, aby sa nám spoločne dobre pracovalo a dosahovali sa požadované ciele. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať, rada si s Vami prejdem čo potrebujete poriešiť a po vzájomnej dohode sa môžeme pustiť do práce. Teším sa na spoluprácu!