Časté otázky

FAQ - Často kladené otázky
  1. Kto sme?
  2. Prečo cez jaspravim.sk?
  3. Ako začať na jaspravim.sk?
  4. Prečo je vyplnenie osobných údajov POVINNÉ?
  5. Čo je to Rámcová zmluva?
  6. Prečo je na faktúre moje meno/ meno mojej firmy?
  7. Ako prebieha registrácia na jaspravim.sk?
  8. Je potrebná registrácia, keď chcem na jaspravim.sk len nakupovať?
  9. Ako funguje predaj na jaspravim.sk?
  10. Kto stanovuje cenu za produkty a služby?
  11. Akú garanciu mi poskytuje jaspravim.sk?
  12. Prečo si musím zmeniť prihlasovacie meno?
  13. Chcem kúpiť službu/produkt na jaspravim.sk – čo mám robiť?
  14. Nechce sa mi hľadať v stovkách ponúk – čo môžem urobiť?
  15. Neposkytujem služby, ale viem vyrábať produkty, môžem sa aj tak registrovať?
  16. Môžem ponúkať služby/produkty aj keď nie som živnostník/firma?
  17. Som firma, alebo živnostník – môžem predávať svoje služby/produkty?
  18. Som firma, alebo živnostník – môžem nakupovať služby/ produkty?
  19. Som zo zahraničia a chcem predávať na JASPRAVIM.sk je to možné?
  20. Som registrovaný na JASPRAVIM.sk môžem predávať aj na JAUDELAM.cz alebo na JOMIDO.AT?
  21. Potrebujem živnosť, alebo iné oprávnenie, aby som mohol ponúkať svoje služby/ produkty?
  22. Chcem predávať službu/produkt na jaspravim.sk – čo mám robiť?
  23. Koľko zarobím z každého predaja služby/produktu?
  24. Prečo si účtuje jaspravim.sk províziu 12 % + DPH?
  25. Dostanem k mojim zárobkom doklad?
  26. Nakúpil som na jaspravim.sk, kde nájdem faktúru?
  27. Pridal som inzerát, ale bol zamietnutý, čo mám robiť?
  28. Ako dlho ostane môj inzerát aktívny?
  29. Chcem zmeniť inzerát, ako na to?
  30. Ako si zvýrazním inzerát, čo je to topovanie?
  31. Ako získať vyšší level predajcu?
  32. Ako mám zdieľať inzerát?
  33. Ako môžem kontaktovať Predávajúceho?
  34. Ako urobiť objednávku?
  35. Aké sú možnosti platby?
  36. Prečo sa platí vopred?
  37. Poslal som dnes peniaze a nie je aktívna objednávka?
  38. Faktúra neprišla, kde ju nájdem?
  39. Kedy mi predávajúci dodá objednávku?
  40. Dodal som objednávku na základe dohody cez súkromné správy a teraz mi Kupujúci neodpisuje a nereaguje?
  41. Čo je to bezpečnostná lehota?
  42. Ako môžem komunikovať s Predávajúcim/Kupujúcim?
  43. Prišla mi sms-ka, čo je to?
  44. Čo je to ponuka na mieru?
  45. Vidia moju ponuku na mieru aj iní užívatelia?
  46. Ako si mám Ponuku na mieru kúpiť?
  47. Čo sú to Dodatočné služby?
  48. Ako mám doručiť objednávku keď som Predávajúci?
  49. Ako mám ukončiť objednávku a ohodnotiť Predávajúceho ako Kupujúci?
  50. Nakúpil som na jaspravim.sk a nie som spokojný, čo teraz?
  51. Objednávka bola odoslaná, avšak Kupujúci nepotvrdil objednávku, čo teraz?
  52. Ako si vyberiem svoj zárobok?
  53. Kam posielate peniaze?
  54. Mám nevyplatené peniaze – kde sú?
  55. Chcem zarábať VIAC, čo mám robiť?
  56. Predávajúci nereaguje vôbec na aktívnu objednávku, ako postupovať?
  57. Predávajúci sa ani po upozornení zákazníckeho oddelenia neozval?
  58. Neviem sa dostať do svojho konta
  59. Môžem „vrátiť“ zakúpenú službu/produkt?
  60. Spravil som omylom objednávku, nezaplatil som ju , ako ju môžem zrušiť?
  61. Chcem predávať na jaspravim.sk – ale teraz nemám čas
  62. Už nechcem predávať na jaspravim.sk, čo mám robiť?
  63. Kam sa mám obrátiť, keď potrebujem pomoc?
  64. Kde sa môžem sťažovať?
  65. Aké prostredie alebo softvér je potrebný na prehliadanie jaspravim.sk stránky?

Kto sme?

Jaspravim.sk poskytuje elektronický systém a inzertný priestor na komunikáciu medzi Predávajúcimi a Kupujúcimi s dôrazom na bezpečnosť, aby predávajúci mohol kedykoľvek a kdekoľvek ponúkať svoje produkty a služby a Kupujúci mohol výhodne nakúpiť.
Pozor, nie sme výrobcom jednotlivých produktov ani poskytovateľom jednotlivých službičiek.

Prečo cez jaspravim.sk?

V rámci jaspravim.sk investujeme veľa námahy do vytvárania bezpečného a kreatívneho inzertného priestoru na predaj tvojich služieb a produktov. Zároveň vytvárame bezpečný priestor pre predaj aj nákup tvojich produktov, či služieb. Takisto investujeme do marketingu a zákazníckeho servisu, takže ťa u nás tvoji kupujúci skôr nájdu ako napríklad na vlastnej webovej, či Facebook-ovej stránke. Sme na Slovenskom trhu už od roku 2011, kde sme sa stali niečo ako „priekopníkom“ mikro práce v našej geografickej lokalite a pomohli sme tak našim užívateľom zarobiť Viac ako 1.000.000 EUR.

V roku 2016 sme otvorili český trh jaudelam.cz a naštartovali nemecky hovoriaci jomido.at. Áno všade môžeš ponúkať svoje služby, či produkty. Zároveň si súčasťou komunity a radi ti pomôžeme s dodatočným promo či už teba, tvojich produktov, či služieb. Ak máš pekné fotky, dobré služby, či produkty bez ohľadu na to, či u nás začínaš alebo si už úspešný predajca – kontaktuj nás na info@jaspravim.sk a radi ti pomôžeme ešte VIAC. Pozrite si o nás VIAC napríklad TU:

  1. Napísali o nás
  2. Tím jaspravim
  3. Blog
  4. Facebook

Ako začať na jaspravim.sk?

Na to, aby si mohol predávať alebo nakupovať cez JASPRAVIM.sk je potrebná registrácia. Registrácia je ZADARMO Ak chceš ako predávajúci predávať na jaspravim.sk, je pred pridaním inzerátu povinnosť pravdivo vyplniť údaje, ktoré budú základom nášho zmluvného vzťahu a na základe ktorých môžeme tvoje služby inzerovať na jaspravim.sk. Tieto údaje budú neverejné a na stránke ich nebudeme zverejňovať. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), umožňuje nám inzerovať tvoje služby v tvojom mene a inkasovať peniaze v mene predajcu. Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.

Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.

Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať, zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.

Zmluva predávajúcich nezaväzuje k finančnej odmene, ak predávajúci nič nepredá. Zaväzuje jaspravim.sk k tomu, aby mohla inzeráty predávať a inkasovať v mene predávajúcich peniaze, ktoré budú predávajúcim vyplatené podľa týchto VOP.

Užívatelia, ktorí majú už pridané inzeráty na stránke, ale nevyplnia si údaje v profile, budú vyzvaní aby tak urobili čo najskôr. Ak tak neurobia, nebude jaspravim.sk môcť inzerovať ich služby a budú postupne vypnuté.

Ako pridať Čo najlepší inzerát?

Ak rozmýšľaš ako pridať čo najlepší inzerát a nevieš ako na to Klikni sem "Ako pridať lákavý inzerát". Prevedieme ťa základným návodom, aby si s nami zarobil čo najviac.

Prečo je vyplnenie osobných údajov POVINNÉ?

Pokiaľ chceš na jaspravim.sk predávať, musíš mať vyplnené osobné údaje, systém nedovolí tvoje služby ani produkty objednať kupujúcemu. Ak chceš na jaspravim.sk iba nakupovať tieto údaje nebudeš musieť vypĺňať, ak však chceš mať faktúru v nákladoch bez vyplnených osobných údajov firemných údajov to veru nepôjde. Ak chceš na jaspravim.sk predávať svoje služby, či produkty – systém ťa nepustí ďalej bez toho, aby údaje neboli vyplnené. Prihlás sa do svojho konta a vyplň povinné osobné údaje. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.

Chcem zarábať VIAC, čo mám robiť?

Odporúčame viacero možností na to, aby si na jaspravim.sk zarobil VIAC.

1. Vyplň profilové informácie: čím viac informácií o tebe (tvojich skúsenostiach, kto si, tým vyššie šance na predaj tvojej služby/produktu.
2. Môžeš topovať svoj inzerát a bude viditeľnejší. Zvýraznené inzeráty sa predávaj o 456 % viac ako nezvýraznené. Viac info tu.
3. Budeš komunikovať s potencionálnymi zákazníkmi tzn. odpovedať na správy, dotazy a netváriť sa “ako mŕtvy chrobák” 
4. Staň sa naším značkovým predajcom, získaj od nás odznak kvality. Viac info tu.
5. Pridaj peknú a kvalitnú produktovú fotku. Áno fotka určite predáva. Čím kvalitnejšia fotka/hlavne pri produktoch, tým vyššia šanca na predaj tvojej služby/produktu. Pred pridaním fotky sa však vždy uisti, že vlastníš práva disponovať, či používať danú fotku.
6. Získaj body – splň jednoduché úlohy a získaj od nás body, ktoré môžeš použiť na promovanie svojich služieb. Viac o získavaní bodov tu.

Náš TIP: V prípade, že ponúkaš služby- pridaj fotku, ktorá vystihuje konkrétnu službu čo najlepšie.

Prečo si účtuje jaspravim.sk províziu 12 % + DPH?

Aby sme objasnili fungovanie našej stránky použijeme jednoduchý príklad. Výška provízie 12 % + DPH pri službe v hodnote 30 EUR je cca 3,60 EUR.

V rámci tejto provízie sú zahrnuté komplexné náklady na fungovanie stránky : technické zabezpečenie prevádzky systému, prácu našich IT-čkárov, nášho zákazníckeho servisu, ktorý prechádza všetky inzeráty, pripomienkuje ich, odpovedá na otázky na live-chate, komunikuje prostredníctvom správ a emailov v prípade vzniknutých problémov do max. 24 hodín, zabezpečujeme technickú, či konzultačnú podporu. Daná suma takisto zahrňuje aj náklady na marketing a promo stránky a teda aj Vás našich predajcov (Google, FB, PR – aktivity a mnohé ďalšie promo aktivity), tak aby sme zabezpečili relevantnú návštevnosť a takisto získali čo najviac kupujúcich pre vaše služby, či produkty. Do danej sumy takisto musíme počítať náklady na nášho účtovníka, ktorý zúčtováva denno-denne množstvo zálohových faktúr, páruje ich s realizačnými faktúrami a v rámci slovenskej legislatívy (ktorá ani náhodou nie je jednoduchá) zabezpečuje transparentnosť. V danej sume je aj hosting, všetky grafické návrhy stránky, zlepšenia komunikácie, updaty. Zahrňuje sumu človeka, ktorý obhospodaruje jednotlivé platby, posiela ich ako zárobky užívateľom, ktorý hľadá v internetbankingu platby, ak niekto zabudne variabilný symbol a pod – toto sa naozaj nedá inak ako manuálne. Zahrňuje človeka, ktorý komunikuje v rámci sociálnych médií, píše blogy, posty a copywriting a stará sa o obsah. Zahrňuje nájom, administratívne a ďalšie operatívne náklady. A to sme vymenovali iba základ.

Môžeme Vás však ubezpečiť, že nás to baví a veľmi a budeme v tom pokračovať naďalej a dlho, pretože jedine to, čo ťa baví dáva zmysel a my sme nesmierne vďační, že môžeme žiť v 21. Storočí a robiť to čo robíme.

Ďalšie zdroje nášho príjmu tvorí sponzoring a reklama. Ak poznáš niekoho, komu by sme mohli pomôcť rásť – pošli mu link na našu kategóriu SPONZORING alebo REKLAMA

Je potrebná registrácia, keď chcem na jaspravim.sk len nakupovať?

Áno, aj keď chceš na jaspravim.sk len kupovať, je potrebné sa zaregistrovať. Registrácia na jaspravim.sk je zadarmo. V registračnom formulári je potrebné vyplniť údaje pravdivo a úplne. Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu na predaj zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.

Čo je to Rámcová zmluva?

Ak chceš na jaspravim.sk predávať, okrem vyplnených osobných údajov je potrebné v tvojom konte vyjadriť súhlas s tzv. Rámcovou zmluvou. Táto rámcová zmluva, nám umožní inkasovať peniaze v mene predávajúcich od kupujúcich a následne ich v mene predávajúceho vyfakturovať.
Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.

Prečo je na faktúre moje meno/ meno mojej firmy?

Všetky faktúry budú vystavené v mene predávajúceho s uvedenými plnými údajmi vyplnenými v osobnom profile vo svojom konte. Vyžaduje si to tak zákon a my ho musíme rešpektovať a dodržiavať. Preto ti pri každom predaji pribudne po zaplatení objednávky kupujúcim nový odkaz „STIAHNUŤ PREDAJNÚ FAKTÚRU“, ktorú my ako jaspravim.sk vystavíme za teba v tvojom mene.
Túto faktúru si môžeš stiahnuť vo svojom konte v záložke „Moje predaje“. Slúži ako doklad o predaji predávajúcemu aj kupujúcemu. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.

Ako funguje predaj na jaspravim.sk?

KROK ZA KROKOM

1. Predávajúci si pridá inzerát.

2. Kupujúci si vyberie inzerát, ktorý si chce kúpiť ( klikne na tlačidlo „OBJEDNAŤ“) . Pre uľahčenie hľadania sú produkty a služby zoradené podľa kategórií..

3. Následne sa objaví políčko „INŠTRUKCIE“, kde Kupujúci môže napísať svoje inštrukcie k objednávke a stačiť tlačítko „HOTOVO“. Následne sa objaví košík – samozrejme je tu možnosť zvoliť množstvo. Následne sa môže Kupujúci rozhodnúť, či dokončí pripravenú objednávku ,,do pokladne,, alebo bude ešte pokračovať v prezeraní ponúkaných produktov alebo službičiek, zvolí ,,Pokračovať v nákupe,, a objednávku dokončí neskôr.

4. Kupujúci platí za objednané produkty alebo službičky vždy VOPRED a na účet jaspravim.sk.

5. Kupujúci prejde „DO POKLADNE“, zobrazia sa spôsoby platby (bankovým prevodom, platobnou kartou, prostredníctvom PayPal, TatraPay, Sporopay alebo kreditom). Je možné využiť možnosť platby bankovým prevodom, platbu platobnou kartou (nad sumu 10 EUR), Tatra pay a PayPal Keďže objednávka sa aktivuje až po úspešnom zrealizovaní platby, vyber si vhodný spôsob platby podľa toho, ako rýchlo chceš mať objednávku aktívnu. Platba kartou, PayPal, Tatra pay aktivujú objednávku okamžite. Bankový prevod aktivuje objednávku až v momente pripísania financií na účet jaspravim.sk, max. do 48 pracovných hodín.

6. V momente pripísania peňazí na účet jaspravim.sk za objednávku, systém pošle Predávajúcemu email a/al. sms s informáciou o NOVEJ OBJEDNÁVKE

7. Keď chce Predávajúci dodať VYBAVENÚ OBJEDNÁVKU z kategórie služby, urobí tak priamo v objednávke kliknutím na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU".

8. V prípade doručenia fyzických produktov z kategórie produkty klikne Predávajúci na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" až v momente, keď bol samotný produkt fyzicky odoslaný poštou (odporúčame posielať doporučene a ponechať si doklad o odoslaní).

9. Po kliknutí na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" má Kupujúci 72 hodín, aby vyjadril svoj súhlas, alebo nesúhlas s dodanou službou alebo produktom.

10. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.

11. V prípade, že Kupujúci nie je spokojný (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.

Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.

Kto stanovuje cenu za produkty a služby?

Japravim.sk nezasahuje do cenotvorby jednotlivých predajcov ( pokiaľ to nie je nevyhnutné). Cenu za svoje služby a/alebo produkty si predávajúci stanovujú vždy sami na základe vlastného uváženia. Preto sa môže stať, že niektoré služby sú lacnejšie a iné drahšie. Záleží vždy len na konkrétnom predajcovi, ako si hodnotí svoj čas.

Akú garanciu mi poskytuje jaspravim.sk?

Jaspravim.sk má 100% garanciu spokojnosti. Náš systém chráni Kupujúcich a tak aj Predávajúcich. Máme 100% garanciu vrátenia peňazí v prípade problémov s objednávkou, čiže peniaze Kupujúcich sú v bezpečí. Investujeme veľa námahy a času do preverovania tak Kupujúcich ako aj Predávajúcich, aby sme vyradili všetkých tých, ktorí vedú nekalú súťaž. Bezpečné jaspravim.sk zabezpečuje zákaznícky servis, ktorý je tu na to, aby sme vždy pomohli s otázkami, objednávkami a vyriešili problémy so stránkou. Náš tím nonstop monitoruje stránku, aby sme zabezpečili pravidelné čistenie od spammerov alebo nevhodných produktov. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.

Prečo si musím zmeniť prihlasovacie meno?

Jaspravim.sk poskytuje elektronický systém a inzertný priestor na komunikáciu medzi Predávajúcimi a Kupujúcimi priamo na stránke. Ak pri kontrole zistíme, že Tvoje užívateľské meno na jaspravim.sk je totožné s reálnym názvom firmy/spoločnosti/web stránky, podľa obchodných podmienok jaspravim.sk je uvádzanie názvov firiem, webstránok v nicku nepovolené. Prosím, kontaktuj zákaznícky servis na info@jaspravim.sk s návrhom nového nicku a my Ti ho radi zmeníme.

Chcem kúpiť službu/produkt na jaspravim.sk – čo mám robiť?

Je to úplne jednoduché. Zaregistruj sa na stránke jaspravim.sk, vyber si službu/produkt, ktorá sa ti páči a kúp si ju. Zaplať ju a my budeme peniaze držať u seba dovtedy, kým nebudeš spokojný so službou/produktom. Ty sám rozhodneš, kedy schváliš službu/produkt ale pamätaj, že máš vždy 72 hodín na vyjadrenie spokojnosti/nespokojnosti po doručení objednávky Predávajúcim.

Poznámka: Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.

Nechce sa mi hľadať v stovkách ponúk – čo môžem urobiť?

Využi niektorú z možností, ktorá ti ušetrí kopec času a nájde toho, koho hľadáš niekoľkonásobne rýchlejšie a efektívnejšie.

1. Pridať PONUKU PRÁCE Táto možnosť je spoplatnená sumou 2,40 EUR s DPH/Ponuka a budú sa ti záujemcovia o to, čo hľadáš prihlasovať úplne sami. Napíšu ti priamo odpoveď do tvojho konta na jaspravim.sk a ty si môžeš vybrať toho najlepšieho.

2. Pomoc s výberom Pri tejto možnosti ti s výberom pomôžeme my. "Pomoc s výberom" zabezpečí výber 4 až 5 vhodných dodávateľov podľa špecifikácie a detailov v inzeráte. Odporúčania prídu vo forme emailovej správy, ktorá bude obsahovať odkazy na vhodné inzeráty s odkazom na vhodného dodávateľa, ktorého sme predtým oslovili priamo z jaspravim.sk. Email bude doručený do 2 pracovných dní od zaplatenia a aktivovania služby. Pracovníci zákazníckeho servisu vyberú a odporučia predajcov podľa špecifík Tebou zadaného inzerátu. Uisti sa preto, že obsahuje čo najviac informácií, aby si dostal vhodný výber. Táto služba je jednorázová a nevratná, keďže dané odporúčania nie je možné vrátiť. Započítaj si do času aj čas na úhradu, ak nebola služba uhradená platbou s okamžitou platnosťou (napr. platobnou kartou, Paypal). Pomoc s výberom je spoplatnený v sume 12 EUR s DPH.

3. Topovanie "Urgent" označí inzerát ikonkou "plamienok" počas celej doby ako je inzerát aktívny za jednorazový poplatok. Tvoja ponuka bude vyznačená značkou (SÚRNE), ktorú uvidia predávajúci a vedia, že hľadáš rýchlo dodanie. Cena je 4,40 EUR s DPH.

4. Topovanie na 30 dní zobrazí inzerát medzi topovanými na domovskej stránke a na vrchu danej kategórií "Ponuky práce" po dobu 30 dní od aktivácie. Cena 8,39 EUR.

Dostanem k mojim zárobkom doklad?

Áno. Jaspravim.sk vystaví faktúru, ktorú si môžeš vytlačiť na konci mesiaca vo svojom profile na podstránke „Moje predaje“. Tam pri každej objednávke je možnosť vytlačiť províznu faktúru, ktorá je dokladom o provízii jaspravim.sk za inzertné služby. Ako doklad o predaji služby na jaspravim.sk ti slúži faktúra, ktorú sme vystavili v tvojom mene. Túto faktúru si Predajca môže vytlačiť vo svojom profile na podstránke „Moje predaje“ pod odkazom „vytlačiť faktúru“.

Neposkytujem služby, ale viem vyrábať produkty, môžem sa aj tak registrovať?

Áno. Jaspravim.sk poskytuje možnosť predaja a kúpy aj produktov, ktoré si vyžadujú fyzické dodanie resp. doručenie ku Kupujúcemu. K cene služby je následne potrebné pripočítať cenu prepravy/poštovné, ktoré je povinný Predávajúci uviesť v popise, alebo texte už pri tvorbe inzerátu. Pamätajte, že Kupujúci už pri kúpe uhradil tebou požadovanú sumu, preto je slovo dobierka nepotrebné. Za dodanie tovaru zodpovedá Predávajúci. Odporúčame si odložiť podací lístok, v prípade ak by nastal problém s dodaním zásielky. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva). Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.

Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.

Môžem ponúkať služby/produkty aj keď nie som živnostník/firma?

Áno môžeš. Keď však prekročíš zákonom stanovený limit si povinný si príjem z jaspravim.sk zahrnúť do príjmov a zdaniť podľa platnej legislatívy SR. Nezabudni na túto povinnosť. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť TU.

Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.

Som firma, alebo živnostník – môžem predávať svoje služby/produkty?

Áno, môžeš. Na Slovensku existujú tisícky malých podnikateľov, ktorí môžu ponúkať svoje služby, či už koncovým zákazníkom, alebo ďalším firmám. Stačí, ak pri registrácii uvedieš v registračnom formulári povinné údaje pre firemného klienta, ako sú Názov firmy, IČO, DIČ. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.

Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.

Čo je to hodnotenie?

Teba ako predávajúceho hodnotia kupujúci, pričom ti prideľujú pozitívne alebo negatívne hodnotenie. Čím máš lepšie hodnotenie, tým máš väčšiu šancu získať ďalších spokojných kupujúcich. Hodnotenie si zlepšíš tým, že dodržíš podmienky službičky (čas dodania, kvalitu a pod..)

Som firma, alebo živnostník – môžem nakupovať služby/ produkty?

Áno, môžeš. Stačí, ak pri registrácii uvedieš v registračnom formulári povinné údaje pre firemného klienta, ako sú Názov firmy, IČO, DIČ. Dostaneš po kúpe produktu faktúru, ktorú si môžete ako firma dať do nákladov. Super, že?

Som zo zahraničia a chcem predávať na JASPRAVIM.sk je to možné?

Áno na jaspravim.sk môžeš predávať aj pokiaľ bývaš či už trvalo, alebo dočasne v inej krajine. Bydlisko nie je rozhodujúce. V tom prípade odporúčame vytvoriť si Paypal konto, na ktoré ti budú prevádzané zárobky, nakoľko medzištátne bankové prevody jaspravim.sk v súčasnosti nevykonáva. V prípade ak predávaš produkty, výška poštovného môže byť zo zahraničia vyššia.

Som registrovaný na JASPRAVIM.sk môžem predávať aj na JAUDELAM.cz alebo na JOMIDO.AT?

Samozrejme, ak chceš rozšíriť možnosti svojho zárobku pridaj si svoje ponuky a služby aj k nášmu veľkému českému bratovi @jaudelam.cz alebo rakúskej princeznej jomido.at. Môžeš tam figurovať pod rovnakým užívateľským menom a ku komunikácii možno využiješ Google Translate)

Potrebujem živnosť, alebo iné oprávnenie, aby som mohol ponúkať svoje služby/ produkty?

Jaspravim.sk nekontroluje predajcov, či spĺňajú všetky oprávnenia na výkon výrobnej či predajnej činnosti. Nemusíš mať žiadne oprávnenie, stránka vystavuje faktúry kupujúcim a taktiež vypláca peniaze. V pripade, že zarobíš viac ako cca 500 EUR ročne, je potrebné danú sumu zdaniť v rámci ročného zúčtovania dane z príjmu. Ak živnosť máš, je potrebné príjem z jaspravim.sk zahrnúť medzi príjmy a postupovať podľa legislatívy SR:

Pozor! Na niektoré príjmy sa však vzťahujú odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne. Odporúčame v prvom rade navštíviť účtovníka, alebo daňového poradcu, ktorý presne poradí ako postupovať v tvojom konkrétnom prípade. V rámci legislatívy SR existuje niekoľko desiatok možností podľa toho, či si napr. nezamestnaný, zamestnaný, mamička na materskej, študent, dôchodca, občan na invalidnom dôchodku a pod, takže neexistuje univerzálne riešenie.

Prípadne skús kontaktovať niektorého z našich odborných užívateľov v sekcii Finančné služby.

Chcem predávať službu/produkt na jaspravim.sk – čo mám robiť?

Je to úplne jednoduché. Zaregistruj sa na stránke jaspravim.sk a prečítaj si ,,Ako to funguje, alebo jednoducho klikni na „Pridaj inzerát“ vpravo hore. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.

Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.

Nakúpil som na jaspravim.sk, kde nájdem faktúru?

Faktúru si Kupujúci môže vytlačiť vo svojom profile na podstránke „Moje nákupy“ pod odkazom „vytlačiť faktúru“.

Pridal som inzerát, ale bol zamietnutý, čo mám robiť?

Všetky inzeráty prechádzajú schvaľovacím procesom, nie preto, že nás to baví, ale preto, aby sme udržali štandard a kvalitu pre kupujúcich. Ak bol tvoj inzerát pozastavený a vrátený, iba si pozri dôvody vrátenia, ktoré nájdeš v emaili (nezabudni skontrolovať aj spam, reklamy a pod.), uprav ich podľa inštrukcií a tvoj inzerát radi schválime. Najčastejšie chyby v inzerátoch, kvôli ktorým sú inzeráty zamietnuté, prosím poriadne si ich prečítaj a skús sa im vyhnúť:

- Zadal si vlastné kontaktné údaje v inzeráte, v profile, v nicku
- Neurčitá cena v inzeráte – cena musí byť jasná a presne definovaná, napr. uvedená cena je za 1 hodinu práce, za normostranu…
- Rôzne cenové hladiny – pokiaľ v texte uvedieš akúkoľvek ďalšiu cenu okrem tej, ktorá je uvedená v nadpise inzerátu vlož tieto ceny do DOPLNKOVÝCH SLUŽIEB

Viac služieb v jednom inzeráte - pridávanie inzerátov je bezplatné, vytvor si na každú službu osobitný inzerát, tým pádom zvýšiš svoje šance na predaj

Ako dlho ostane môj inzerát aktívny?

Inzerát ostáva aktívny dovtedy, kým ho nepozastavíš alebo nezrušíš. Máš však právo pozastaviť/zrušiť svoj inzerát z akéhokoľvek dôvodu. Ak svoju službu už nechceš z rôznych dôvodov ponúkať odporúčame pozastaviť inzerát, vyhneš sa tak negatívnemu hodnoteniu zo strany kupujúcich, pre ktorých bude viditeľný a môžu si ho kedykoľvek objednať. Takisto nezabudni, že keď máš naplánovanú dovolenku, máš možnosť aktivovať dovolenkový režim v sekcii „MOJE INZERÁTY“ . Taktiež môžeš okrem zmazania a dočasného deaktivovania inzerátov, dopĺňať a meniť popis už v zverejnenom inzeráte. Avšak v prípade, ak už bol na základe tohto inzerátu uskutočnený predaj, takýto inzerát nie je možné meniť ani dopĺňať a to z dôvodu, aby neboli ostatní Kupujúci zavádzaní hodnotením vzťahujúcim sa na pôvodne popísaný inzerát. Je však možné vytvoriť a zverejniť kópiu takéhoto inzerátu a v nej zmeniť alebo doplniť popis produktu. Zverejnenie kópie aj upraveného inzerátu však tiež podlieha schváleniu a je zadarmo.

Chcem zmeniť inzerát, ako na to?

Po prihlásení do svojho konta klikni na: Predaj > Moje inzeráty > Neschválené > Uprav inzerát.

Ako si zvýrazním inzerát, čo je to topovanie?

Topovanie inzerátu znamená jeho platená propagácia a pozícia na prvej/domovskej stránke v rotácii podľa počtu topovaných inzerátov. Pričom priestor je rozdelený medzi všetky inzeráty. Znamená tiež, že bude daný inzerát na prvých pozíciách vo svojej kategórii kam si ho zaradil. Viac zobrazení = viac objednávok = vyšší zárobok. Viac info nájdeš v kategórii TOPOVANIE alebo vo Všeobecné obchodné podmienky TU.

Ako získať vyšší level predajcu?

Premeň svoj talent vďaka jaspravim.sk na zdroj svojho príjmu s tým, čo robíš najradšej. Je to jednoduché. Promuj sám seba, zdieľaj svoje inzeráty na sociálnych sieťach, predávaj, získavaj pozitívne hodnotenia, dodávaj služby načas a za to ťa odmeníme postupom na vyššiu úroveň. Tá ukáže kupujúcim, že si kvalitný predajca a tvoje služby sa budú lepšie predávať. Pri každej podmienke, ktorú treba splniť je uvedený krížik. Ak daná podmienka nebola ešte splnená je fajka šedá, ak splnená bola je fajka zelená. Tak do toho, získaj svoju prvú úroveň čo najskôr. 

V prípade splnení podmienok získania nového levelu predajcu, bude level pregenerovaný do 48 hodín od splnenia podmienok. Podmienky poskytnutia odznakov kvality Predávajúcim nájdeš na stránke Levely predajcov.

Ako mám zdieľať inzerát?

Otvor si inzerát, ktorý chceš zdieľať. Následne hneď pod obrázkom nájdeš ikonky sociálnych sietí, na ktoré keď klikneš, systém zaznamená zdieľanie. Ďalej postupuješ ako pri klasickom zdieľaní na sociálnych sieťach.

Ako môžem kontaktovať Predávajúceho?

Stačí, keď pôjdeš na www.jaspravim.sk a priamo v inzeráte klikneš na odkaz “Pošli správu” ,ktorý je pod fotkou.
UPOZORNENIE!
Posielanie kontaktných údajov cez správy, ako aj zadávanie práce cez správy bez vytvorenia objednávky je na jaspravim.sk zakázané.

Ako urobiť objednávku?

Keď chceš objednať niektorú službu alebo produkt stačí, keď klikneš na gombík “Objednať”, ktorý nájdeš v každom inzeráte. V košíku môžeš potom upraviť množstvo, napr. ak chceš preložiť 10 strán uprav množstvo v košíku na 10 ks. Dokončiť objednávku môžeš zaplatením: Platobnou kartou, Bankovým prevodom, TatraPay, Sporopay alebo cez PayPal. Platba kartou a Paypal je možná až od 10€ a vyššej hodnoty objednávky.

Aké sú možnosti platby?

Služby/produkty sa po objednaní môžu uhradiť bankovým prevodom, zaplatením debetnou alebo kreditnou kartou, , TatraPay, Sporopay alebo cez PayPal. Platba kartou a Paypal je možná až od 10€ a vyššej hodnoty objednávky. Len čo dôjde k pripísaniu platby na naše konto, bude vytvorená objednávka aktivovaná a odoslaná Predávajúcemu. Pri bankovom prevode sa platby párujú s objednávkami do 48 pracovných hodín. Ak chceš mať objednávku aktívnu ihneď, odporúčame využiť možnosť platby Paypal, Tatrapay, Sporopay alebo kartou.

Prečo sa platí vopred?

Aby sa zabezpečila bezpečnosť pre Kupujúceho aj Predávajúceho. Keďže jaspravim.sk podrží peniaze v zábezpeke, Kupujúci má istotu, že v prípade, ak Predávajúci nedodá službu tak ako sľúbil, tak nedostane peniaze. A Predávajúci má istotu, že ak si Kupujúci urobil objednávku, tak peniaze sú už u nás v zábezpeke a keď dodá službu/tovar tak ako proklamoval, peniaze určite dostane. Viac o bezpečnosti jaspravim.sk

Poslal som dnes peniaze a nie je aktívna objednávka?

Ešte sme nezaevidovali úhradu. Platby sa párujú s objednávkami do 48 pracovných hodín. Hneď ako bude platba spárovaná s objednávkou, príde ti informačný email o úhrade. Bez informácie o novej uhradenej objednávke, prosím nepracuj na objednávke.

Faktúra neprišla, kde ju nájdem?

Faktúru si môžeš vytlačiť priamo zo stránky. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho konta. Klikni na: http://www.jaspravim.sk/moje-objednavky/nakupy. Pri každej objednávke máš možnosť: “vytlač faktúru”.

Kedy mi predávajúci dodá objednávku?

Každý inzerát má uvedený Dátum doručenia. Čas začína plynúť až po úhrade objednávky kupujúcim a jej aktiváciou v systéme. Čiže ak má Predávajúci v inzeráte "Doručenie do 3 dní" mal by objednávku doručiť 3 dni od aktivácie objednávky. Pozor, termín doručenia nie je striktne daný, je dôležité, aby sa Predávajúci s Kupujúcim dohodli na presnom termíne doručenia objednávky.

Dodal som objednávku na základe dohody cez súkromné správy a teraz mi Kupujúci neodpisuje a nereaguje?

V žiadnom prípade nepracuj na objednávke, ani nič neposielaj, pokiaľ ti nepríde notifikácia od nás o úhrade. Môže sa potom stať, že objednávku odošleš a peniaze už nikdy neuvidíš, pracoval si zadarmo. Viac info Všeobecné obchodné podmienky TU

Čo je to bezpečnostná lehota?

Po uzatvorení objednávky, či už kupujúcim, alebo systémom po 72 hodinách, začne bežať tzv. bezpečnostná lehota 14 kalendárnych dní. Táto lehota vyplýva zo zákona o ochrane spotrebiteľa pri internetovom predaji a slúži na ochranu Kupujúcich. Môžu počas nej podať reklamáciu, prípadne oznámiť nám, že objednávka nebola dodaná podľa inzerovaných/dohodnutých podmienok. Po ukončení 14 dňovej bezpečnostnej lehoty si môže dať Predávajúci poslať peniaze na svoje bankové konto, alebo ich použiť na nákupy na jaspravim.sk. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho konta a hore v menu klikneš na “Zárobky". Tam klikneš na “Vybrať zárobky” a potvrdíš overovací email, ktorý Ti bude obratom zaslaný na Tvoj email.

Ako môžem komunikovať s Predávajúcim/Kupujúcim?

Pred samotnou objednávkou si môžeš s užívateľmi písať krátke správy priamo na jaspravim.sk (modrý odkaz Poslať správu). Správy slúžia výhradne na vyriešenie detailov, termínov, otázok a pod., ktoré môžu vzniknúť pred samotnou objednávkou. Vpisovanie vlastných kontaktov ,kontaktných údajov a webstránok je zakázané. Takéto porušovanie pravidiel môže viesť ku zablokovaniu konta. Ak si budete vymieňať osobné kontakty nevieme garantovať bezpečnosť vyplatenia zárobkov pre Predávajúceho a bezpečnosť vrátenia peňazí, v prípade nedodania služby pre Kupujúceho.

Viac o bezpečnosti TU. Ak si Kupujúci urobí objednávku, môžete následne komunikovať spolu priamo v tejto objednávke, ako si aj posielať prílohy. Do správy môžeš vpísať 500 znakov, preto ak je zadanie väčšie vpíš ho do textového dokumentu a prilož ako prílohu. Povolené prílohy sú obrázky (jpg, gif, png), word, excel, powerpoint. Ak potrebuješ poslať iný formát / väčší zbaľ (zkomprimuj) ho do formátu .rar, .zip. Všetky formáty sú obmedzené veľkosťou do 5Mb. Ak je veľkosť aj tak nedostatočná, prosíme využi niektorú zo služieb on-line úschovní.

Prišla mi sms-ka, čo je to?

Pred časom sme predstavili widget pre Android. Keďže užívatelia Apple zariadení widgety nemajú, pripravili sme SMS notifikáciu. Notifikácia príde len vtedy, keď získaš novú objednávku alebo správu k objednávke. Nebudeme ťa otravovať žiadnymi reklamnými správami. Notifikácie sú ZADARMO! 
Doplň svoje telefónne číslo do svojho profilu TU.

Čo je to ponuka na mieru?

Priamo zo správy môže jedna aj druhá strana vytvoriť na 2 jednoduché kliky ponuku, ktorú si môže za pár minúť objednať druhá strana. Nemusíte mať inzerát, môžete vytvoriť ponuku podľa dohody s druhou stranou a nemusíte čakať na schválenie ako pri inzeráte. Ponuka na mieru. je vhodná, keď chceš dať kupujúcemu zľavu, splniť špeciálnu požiadavku, alebo keď jednoducho nemáš inzerát s ponukou, ktorú práve kupujúci potrebuje. Je vhodná pre služby, ako napríklad preklady a ďalšie služby, kde je veľká variabilita konečnej ceny.

Vidia moju ponuku na mieru aj iní užívatelia?

Nie, túto ponuku vidí iba druhá strana správy, ktorej sa týka. To je výhoda aj nevýhoda zároveň. Nakoľko danú službu/inzerát nemôžeš použiť na predaj ďalej. Slúži len na jednu konkrétnu objednávku dohodnutú prostredníctvom správ. Ponuka na mieru ostáva v konverzácii, kým ju neodstrániš a ten daný kupujúci, si ju môže objednať znova. Hodnotenie z tejto objednávky ti ale ide do celkového hodnotenia v profile. Preto ak chceš predávať túto službu viackrát a zbierať hodnotenie aj od iných kupujúcich, určite si pridaj štandardný inzerát TU.

Ako si mám Ponuku na mieru kúpiť?

Pri ponuke priamo v správe je možnosť “Objednať”, po kliknutí na tento gombík sa dostaneš priamo do košíka, kde už objednávku dokončíš štandardným spôsobom. Celý objednávkový proces je rovnaký ako pri štandardnej objednávke a platia rovnaké podmienky ukončenia.

Čo sú to Dodatočné služby?

Využívaš ich v prípade, ak máš niečo navyše, čo chceš ponúknuť k svojej službe. Chceš napríklad príplatok za službu/produkt navyše?

Možností môže byť neúrekom:

- Rýchlejšie dodanie? 
- Krajšie balenie? 
- Rozšírený balík služieb?
  - Dodatočná služba?

Využi preto Dodatočné služby priamo v inzeráte. Jednoducho si pri zadaní inzerátu vyber z už predpripravených ako napr.: Dodanie do 24 hodín, Dodanie do 48 hodín a pod. alebo si jednoducho pridaj svoju dodatočnú službu cez poslednú možnosť „iné“. Viac info o dodatočných službách tu.

Ako mám doručiť objednávku keď som Predávajúci?

1. Keď chce Predávajúci dodať VYBAVENÚ OBJEDNÁVKU z kategórie služby, urobí tak priamo v objednávke kliknutím na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU".

2. V prípade doručenia fyzických produktov z kategórie produkty klikne Predávajúci na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" až v momente, keď bol samotný produkt fyzicky odoslaný poštou (odporúčame posielať doporučene a ponechať si doklad o odoslaní).

3. Po kliknutí na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" má Kupujúci 72 hodín, aby vyjadril svoj súhlas, alebo nesúhlas s dodanou službou alebo produktom.

4. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.

5. V prípade, že Kupujúci nie je spokojní (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.

Ako mám ukončiť objednávku a ohodnotiť Predávajúceho ako Kupujúci?

1. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.

2. V prípade, že Kupujúci nie je spokojný (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.

Nakúpil som na jaspravim.sk a nie som spokojný, čo teraz?

1. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.

Nakoľko sa snažíme vytvárať fér a bezpečné prostredie tak pre predávajúceho ako aj pre kupujúceho (pričom však chceme ponechať slobodu dohodnutia sa medzi kupujúcim a predávajúcim).

1. Priamo v objednávke klikneš na gombík „ Máš problém“ . 2. V ďalšom okne si vyberieš možnosť „ Zrušiť objednávku“.

Čo sa bude diať potom? Systém objednávku pozastaví, odošle druhej strane notifikáciu s požiadavkou na zrušenie objednávky a začne plynúť 72 hodinová lehota. Počas tejto lehoty, môžu vzniknúť viaceré možnosti:

1. Druhá strana zrušenie prijme a objednávka sa zruší (Predávajúci nezíska negatívne hodnotenie a Kupujúcemu sa vrátia peniaze).

2. Druhá strana zrušenie zamietne a objednávka sa znovu aktivuje. Objednávku je možné normálne dokončiť.

3. Druhá strana sa nevyjadrí a objednávka sa po 72 hodinách automaticky uzatvorí ako zrušená. Peniaze sa vrátia Kupujúcemu na konto na jaspravim.sk.

Ak už raz bola objednávka zrušená, NIE JE ju možné reaktivovať ani znovu aktivovať. Ak budete chcieť danú objednávku potom dokončiť, musíte si urobiť NOVÚ OBJEDNÁVKU a zaplatiť ju napr. kreditom na konte jaspravim.sk.
Viac info ohľadom zrušenia objednávok nájdete priamo na našch obchodných podmienkach: Prečítaj si ich tu.

Objednávka bola odoslaná, avšak Kupujúci nepotvrdil objednávku, čo teraz?

V prípade, že Kupujúci nepotvrdí doručenie objednávky, systém ju uzavrie po 72 hodinách automaticky ako vybavenú. Následne plynie 14 dňová bezpečnostná lehota, kedy môže Kupujúci podať reklamáciu. Po jej uplynutí si Predávajúci môže poslať peniaze na bankový účet. Predávajúci požiada o výber priamo na stránke – Moje zárobky > Výber zárobkov. Peniaze sú do 48 pracovných hodín zaslané jeho vybraným spôsobom priamo na účet.

Ako si vyberiem svoj zárobok?

Po úspešnom dodaní služby/produktu, keď Kupujúci potvrdí doručenie, alebo systém uzavrie po 72 hodinách objednávku, beží 14 dňová bezpečnostná lehota. V tejto lehote môže kupujúci priamo smerovať námietky na nás cez zákaznícky servis – info@jaspravim.sk Je to veľmi zriedkavé, ale táto lehota je pre obidve strany. Prípadné prešetrenia z našej strany ukáže, či všetko prebehlo v poriadku. Ak áno, môžete si vybrať zárobky v časti Predaj > Moje zárobky.

Kam posielate peniaze?

Nezabudni si v profile vyplniť číslo účtu alebo PayPal konto, kam ti zarobené peniaze pošleme – tento údaj je povinný. Peniaze posielame bez poplatku len na bankové účty v Slovenských bankách a na PayPal. Účty zahraničných bánk budú spoplatnené podľa sadzobníka Tatra banka, a.s..

Mám nevyplatené peniaze – kde sú?

Peniaze sa vyplácajú približne do 48 pracovných hodín od momentu potvrdenia požiadavky na ich vyplatenie. Platba bola odoslaná, takže, ak ju do 48 pracovných hodín (tzn. 5 pracovných dní), nezaznamenáš na účte, napíš nám info@jaspravim.sk

Chcem zarábať VIAC, čo mám robiť?

Odporúčame viacero možností na to, aby si na JASPRAVIM.sk zarobil VIAC.

1. Vyplň profilové informácie: čím viac informácií o tebe (tvojich skúsenostiach, kto si, tým vyššie šance na predaj tvojej služby/produktu. V tejto sekcii môžeš byť skutočne kreatívny a zaujať kupujúcich ihneď.

2. Môžeš topovať svoj inzerát a bude viditeľnejší. Zvýraznené inzeráty sa predávajú o 456 % viac ako nezvýraznené. Viac info tu

3. Budeš komunikovať s potencionálnymi zákazníkmi tzn. odpovedať na správy, dotazy a netváriť sa “ako mŕtvy chrobák”  

4. Staň sa naším značkovým predajcom, získaj od nás odznak kvality. Viac info tu. 

5. Pridaj peknú a kvalitnú produktovú fotku. Áno fotka určite predáva. Reálna profilová fotka pôsobí dôveryhodnejšie. Čím kvalitnejšia fotka/hlavne pri produktoch, tým vyššia šanca na predaj tvojej služby/produktu. Pred pridaním fotky sa však vždy uisti, že vlastníš práva disponovať, či používať danú fotku. 

6. Získaj body – splň jednoduché úlohy a získaj od nás body, ktoré môžeš použiť na promovanie svojich služieb. Viac o získavaní bodov tu > (vložiť odkaz na získaj body).

Náš TIP: V prípade, že ponúkaš služby- pridaj fotku, ktorá vystihuje konkrétnu službu čo najlepšie.

DAJ NÁM O SEBE VEDIEŤ

Pomáhame tak začínajúcim užívateľom, ako aj našim najlepším predajcom. Ak máš zaujímavé služby, produkty, fotky – určite nás kontaktuj na info@jaspravim.sk a pomôžeme ti narásť.

Predávajúci nereaguje vôbec na aktívnu objednávku, ako postupovať?

Je nám veľmi ľúto, že sa ti Predávajúci neozval a nedodal tebou objednanú službu. Je potrebné, aby si nám napísal na info@jaspravim.sk . Predávajúceho skontaktujeme, má 24 hodín nato, aby sa ti ozval. Ak tak neurobí, objednávku zrušíme a ty dostaneš svoje peniaze späť, ktoré môžeš obratom použiť na ďalšie nákupy.

Predávajúci sa ani po upozornení zákazníckeho oddelenia neozval?

Predávajúci sa neozval a nedodal tebou objednanú službu ani po našom upozornení. Objednávku zrušíme s negatívnym hodnotením pre Predajcu. Peniaze sa zobrazia ihneď na tvojom konte jaspravim.sk a môžeš ich použiť na ďalšie nákupy priamo na jaspravim.sk (máš ich ako kredit), alebo si ich môžeš po 48 hodinách preposlať späť na svoj bankový účet (pokiaľ je suma nad 5 eur) kliknutím na gombík VYBRAŤ ZÁROBKY v tvojom jaspravim.sk konte. Následne danému predajcovi zablokujeme konto na jaspravim.sk. Investujeme veľa námahy a času, aby boli všetky ponuky a inzeráty aktívne, no môže sa stať, že niekto odišiel na dovolenku, alebo sa mu stala nehoda a nemôže reagovať na objednávku.

Neviem sa dostať do svojho konta

V prípade, že máš problém s prihlásením, alebo si zabudol heslo, prosíme kontaktuj zákaznícky servis na info@jaspravim.sk. Ak si nezabudol heslo a napriek tomu sa nevieš prihlásiť do svojho účtu , je možné, že ti bol deaktivovaný z dôvodu porušovania obchodných podmienok jaspravim.sk. Vynakladáme veľa úsilia na to, aby sme zabezpečili fér a bezpečné prostredie pre kupujúcich a predávajúcich. Kontaktuj náš zákaznícky serivs prosím.

Môžem „vrátiť“ zakúpenú službu/produkt?

Áno. Zrušenie objednávky (ak je relevantné) môže byť uskutočnené iba prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu maximálne do 10 dní od ukončenia a odovzdania služby. Žiadosti doručené po tomto termíne nebudú akceptované. Kontaktuj nás.V prípade, že dôjde k otázkam medzi predávajúcim a kupujúcim a jaspravim.sk je požiadané o zaujatie stanoviska – toto stanovisko je konečné.

Spravil som omylom objednávku, nezaplatil som ju , ako ju môžem zrušiť?

Neuhradené objednávky sa nestornujú, ostávajú v systéme. Nevadí, možno si to v budúcnosti rozmyslíš a objednávku predsa len zaplatíš. Pred úhradou môžeš kontaktovať predajcu súkromnou správou a dohodnúť detaily samotnej objednávky.

Chcem predávať na jaspravim.sk – ale teraz nemám čas

Odporúčame ti deaktivovať/pozastaviť tvoje aktívne inzeráty. Alebo nastaviť tzv. DOVOLENKOVÝ REŽIM. V tom prípade sa nebudú zobrazovať tvoje inzeráty na stránke. Ak si oddýchneš, alebo zmeníš názor môžeš jednoduchým klikom aktivovať inzeráty späť.

Už nechcem predávať na jaspravim.sk, čo mám robiť?

Ak už u nás z rôznych dôvodov nechceš predávať, jednoducho napíš na zákaznícky servis info@jaspravim.sk a požiadaj o deaktiváciu/zrušenie svojho konta.

Kam sa mám obrátiť, keď potrebujem pomoc?

Systém fungovania jaspravim.sk je veľmi jednoduchý a intuitívny. Ak by si aj napriek tomu potreboval pomôcť, alebo poradiť, prosím kontaktuj naše zákaznícke centrum na kontakt info@ jaspravim.sk. Na všetky emaily odpovedáme do 24 hodín.
Prípadne nám napíš na LIVE CHAT.
Na live chate zastihneš dievčatá:
pondelok až štvrtok od 9:00-17-00, v piatok od 9:00 –16:00. Obedová prestávka je v čase od 12:00 – 13:00.

Kde sa môžem sťažovať?

Ak máš akúkoľvek sťažnosť, či už na naše výrobky, alebo služby, kontaktuj nás prosím. Investujeme veľa námahy a času do preverovania tak Kupujúcich, ako aj Predávajúcich, aby sme vyradili všetkých tých, ktorí vedú nekalú súťaž. Na všetky otázky radi odpovieme. Kontaktný formulár, email info@jaspravim.sk, live chat.

Prípadné spory medzi Predávajúcimi a Kupujúcimi sú povinní riešiť priamo medzi sebou prostredníctvom krátkych správ na JASPRAVIM.sk. V prípade potreby môže ktorákoľvek zo strán kontaktovať zákaznícky servis so žiadosťou o pomoc. Ak sa nepodarí vyriešiť spor dohodou obidvoch strán, vydá svoje stanovisko jaspravim.sk, ktoré je záväzné a konečné.

Aké prostredie alebo softvér je potrebný na prehliadanie jaspravim.sk stránky?

Internetová stránka jaspravim.sk je optimalizovaná pre väčšinu používaných verzií Internet Explorer a Firefox pre Windows, Firefox a Safari pre Mac OS X. Stránka je vytvorená pre rozlíšenie obrazovky od 1024x768 a viac.