Buď aj ty OVERENÝ PREDAJCA a získaj výplatu zárobkov už od 3 dní a topovanie za 70€, viac info tu >
Moje služby ako virtuálna asistentka zahŕňajú:
- Bežná administratíva a písomná korešpondencia
- E-mailová komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- Písanie, prepis a úprava textov
- Spracovanie tabuliek: spotreba PHM, sledovanie príjmov a výdajov, ziskov a strát, finančná analýza podniku,
- Vypracujem interné smernice na účtovníctvo, archiváciu, inventúru apod.
- Predpríprava tlačív a zmlúv
- Správa sociálnych sietí
- Tvorba tabuliek, prezentácií, reportov a štatistík
- Vyhľadávanie a sumarizácia požadovaných informácií
- Preklad z a do maďarčiny a angličtiny (bez certifikátu)
Svoje skúsenosti a odbornosť vám ponúkam s cieľom uľahčiť vedenie vášho podnikania a zabezpečiť, aby ste mali viac času venovať sa kľúčovým aspektom vášho podnikania.
Ak máte záujem o moje služby alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte ma kontaktovať. Teším sa na našu spoluprácu!
Pred objednávkou ma kontaktujte v súkromnej správe, aby sme sa dohodli na podrobnostiach.
Cena je 5 €/hodina reálne urobenej práce
Nevyhovuje ti presne táto ponuka? Vyžiadaj si ponuku na mieru
- bez hodnotenia -