placeholder

Kategórie

Google nákupy - tvorba kampane

profile icon
lucinda223
(11)
offline

Prehľad

Cena80,00 €
Doručenie do7 dní
Počet
1

Popis

Vytvorím Vám G. účet, nastavím G. Merchant Center po zaslaní Vášho produktového feedu podľa požadovaných parametrov a kritérií, a nastavím Vám G. nákupnú kampaň. 
✔️ Platíte vtedy, keď človek klikne na reklamu
✔️ Zákazník pri vyhľadávaní na Googli uvidí produkt, ktorý vyhľadáva, v obrázkovej podobe, uvidí cenu, popis a dostupnosť. Na základe toho sa rozhodne, či klikne alebo nie. Reklama sa zobrazuje ľuďom, ktorí nemuseli byť na Vašom webe, ale Google vie vyhodnotiť, že dané produkty už v poslednej dobe vyhľadávali, boli na konkurenčných weboch, a tie produkty si už prezerali.

Kde sa reklama zobrazí?

- tematicky príbuzenské weby na Googli + na Googli po pravej strane + Google nákupy, Gmail, Youtube.
Čo bude výsledkom mojej práce? 

- nastavenie G. účtu, G. Merchant Center, G. nákupnej kampane a jej štruktúry (nie je zahrnutá optimalizácia)

Potrebujete mať programátora.

Inštrukcie

Čo od Vás potrebujem?

  • udelenie prístupu do vášho účtu Google Ads - (gmail)
  • udelenie prístupu do Google Merchant Center - ak máte, ak nie, vytvorím ho
  • udelenie prístupu do Vášho G. Analyticsu
  • produktový feed podľa parametrov požadovaných od Googlu
  • 2-3 bannery pre obmieňanie vo formáte 1:1 - všeobecné zamerané na daný produkt - napr. tenisky - výpredaj tenisiek so zľavami až do výšky 50 % - na foto tenisky (podľa sortimentu, podľa dohody)
  • zaslať logo podľa požiadaviek
  • Dôležité: nie som programátor, potrebujem s tým Vaším v úvode spolupracovať pri technických nastaveniach, prípadne, ak Google vygeneruje chybu - Google má časté aktualizácie, v prípade potreby potrebujem, aby bol Váš programátor k dispozícii, ak by bolo potrebné niečo upraviť, aktualizovať a pod. 

    phoneNevyhovuje ti presne táto ponuka?

    O predajcovi

    Ahojte, už niekoľko rokov pracujem v reklamnej agentúre na pozícii marketingový online špecialista či head of performance marketing. Okrem toho som aj lektorkou na Digitálnej univerzite, kde po praktickej stránke pomáham podnikateľom rásť v ich biznise, či už formou reklamy na soc. sieťach, Google reklamy, pomáham im pri tvorbe obsahu - ako zaujať cieľové publikum so zreteľom na daný cieľ, a tiež im pomáham pri marketingových stratégiách. Som tiež certifikovaným Google partnerom, takže mám niekoľko certifikátov, ktorými viem preukázať moje vedomosti v oblasti Google reklamy - platí pre každý typ reklamy na Googli (patrí tam aj Youtube reklama). Venujem tomu množstvo voľného času, keďže je to moja vášeň. Okrem denných meetingov s klientmi, sa za dverami kancelárie venujem analýze konkurencií, webov, reklám či sociálnych sietí - najmä to, čo sa týka webu, do akej miery je ,,USER FRIENDLY", či nie je len pekný, ale aj funkčný, responzívny, a pod., takže viem poradiť, čo sa dá vyladiť. Okrem toho navrhujem aj stratégie pre dosiahnutie cieľov, napr. to, aké typy reklám či iných riešení vedia pomôcť cieľ dosiahnuť, vytváram aj SEO metapopisky pre weby, venujem sa aj copywrittingu, takže mi nerobí problém ani vytvoriť akékoľvek texty, či už budú zverejnené na weby napr. do podstrán, alebo to budú rôzne blogové články, texty pre sociálne siete, a pod. Najviac času ale venujem FB a Google reklame, Google Analyticsu, a práve oni sú moji najväčší kamaráti. Keďže nie som grafik ani programátor, a táto práca či reklamy úzko súvisia s týmito pozíciami, spolupracujem s nimi, najmä kvôli meraniu dát pre reklamy a pod. Viem teda, čo je FB pixel, Google Ads značka, a aj to, kde nájdem hlavičku webu v zdrojovom kóde. Mám 6 rokov skúseností v marketingu, z toho 5 rokov sa venujem najmä online reklame. To, čo robím, sa snažím robiť najlepšie, ako viem, a zodpovednosť či deadline je u mňa number 1. Som aj ukecaná, čo ale v tejto oblasti považujem skôr za výhodu. Je potrebné vedieť vysvetliť navrhované riešenia a správne odkomunikovať výsledky a dáta. Nič nerobím na základe subjektivity, ale moje rozhodnutia (najmä v reklame) vychádzajú vždy z objektívnych dát. Radšej sa tiež klientov pýtam, pýtam, a ešte raz pýtam, aby som tak získala veľmi ucelenú predstavu či už o cieľovej skupine, ktorú klient má, alebo o očakávaniach, ktoré klient má. Nie vždy navrhnem to, čo chce, ak to nepovažujem za vhodné riešenie, navrhujem to, čo pomáha dosahovať jeho ciele, predsa som v tom (asi? - aby som zas nikoho neurazila) viac doma. Následne tieto informácie viem využiť aj v reklame. :) Radšej teda vedieť, ako nevedieť, či? Predsa investujete peniaze, a ja ich chcem využiť čo najefektívnejšie. Často totiž mnohí skúšajú, skúšajú, nevedia, ako fungujú algoritmy a pod., a peniažky idú doslova do koša. Tomu sa snažím zabrániť. :) Buď si teda necháš poradiť, s čím si ma aj oslovil, alebo nie. Ak si teda myslíte, že som ja tá správna osoba, ktorá by vám vedela pomôcť, kľudne sa mi ozvite. :) Radi s vami odkonzultujem vaše predstavy. Upozornenie: v prípade reklám musíte mať grafika, programátora - ja som marketér. Viem zaslať pokyny, všetko s nimi odkomunikovať, vysvetliť, ale spraviť to musia oni. Ďakujem a teším sa na prípadnú spoluprácu. :)

    aktívne objednávky 0
    krajina Slovenská Republika
    jazyk Slovenský
    registrácia 11. 6. 2021
    hodnotenie 100.00%
    predaj 0